Online képzések

Olyan világban élünk, ahol fokozottan igaz az a mondás, hogy semmi sem állandó, csak a változás.
Nem az a kérdés, hogy így van-e, hanem, hogy mit kezdünk mindezzel?

A megoldás a képzés-fejlesztési és támogatói módszertan megújulásában található,
amely elsősorban digitális csatornákra korlátozódik és az egyéni, illetve kiscsoportos támogatásra, fejlesztésére koncentrálódik.

Javasolt támogatásunkkal Önök is aktívan tudják támogatni a cég munkatársait beosztottaktól a vezetőkig, ezáltal működőképesen tartani a céget.

Képzések, tréningek
Skype-on, Zoom-on kiscsoportos tréningek megtartása a teljes tréning palettánk témáiból

Tekintse meg
          - ügyfélkapcsolati kommunikáció fejlesztésére kialakított képzéseinket
          - vezetői készség és kompetencia fejlesztésére irányuló képzéseinket
          - kiemelten aktuális, változás és válságkezelés, reziliancia témájú támogató prgramjainkat
Megvalósítás: online, max. 6 fős csoportok, 1,5 órás modulokban, téma függvénye szerint alkalmommal.

Pszichológiai konzultáció / coaching
Skype-on vagy Zoomon, egyéni vagy kiscsoportos támogatást ajánlunk az alábbi témákban:

  • hogyan lehet elviselni a home office-t?
  • hogyan tudom jól beosztani az időmet, ha otthonról dolgozom, és esetleg a családom többi tagja is otthon tartózkodik (gyerekek online iskola, stb.)?
  • hogyan tudom a bezártság, összezártság, egyszerre túl sok, túl kevés és/vagy megváltozott feladat miatti stresszt kezelni
  • hogyan tudok reziliensen reagálni, viselkedni a megváltozott helyzetben? 
  • hogyan kezeljem ezt a sok változást, és hogyan készüljek a jövőbeni változásokra? 
  • hogyan tudom a beosztottaimat motiválni, támogatni, ellenőrizni, segíteni a megváltozott helyzetben?
  • hogyan kezeljem a konfliktusokat (akár munkával kapcsolatos, akár otthoni létben felmerülő)?
  • hatékonyság home office-ban
  • mentális egészségmegőrzés home office-ban
  • megváltozott leadership home office-ban
  • magánéleti problémák vezetői kezelése

Szakértői konzultációs tanácsadás és coaching
Skype-on, Zoomon vagy telefonon, ügyfélkapcsolati területek munkatársai (operátoroktól vezetőkig) számára ajánljuk:

  • hatékony vezetői változás- és kríziskommunikáció
  • ügyfélkapcsolati munkatársak teljesítményének fenntartása távoli eléréssel (home office): motiválás, támogatás, ellenőrzés
  • változáskommunikáció az ügyfelek felé (munkahelyen és home office-ban)
  • ügyfélkapcsolati konfliktus- és krízishelyzetek kezelése (munkahelyen és home office-ban)
  • ügyfélmegtartás és akvirálás megváltozott körülmények között
  • kommunikációs támogató és segédanyagok elkészítése és kapcsolódó konzultáció

A megvalósításról:

  • egy ülés 50 perc (létszámtól függetlenül)
  • előzetes bejelentkezés, időpont egyeztetés szükséges