Online automata ügyfélszolgálati csatorna kialakítása

Az ügyfélkapcsolati terület fejlesztésében mutatkozó legújabb irány az úgynevezett online automata ügyfélszolgálati csatorna kialakítása.
Biztosan elmondható, hogy olyan technológia alkalmazásáról van szó, amelynek
bevezetéséről egyetlen, az Ügyfelei elvárásait és igényeit szem előtt tartó Szolgáltató sem mondhat le.
„Nem az a kérdés, hogy szükséges-e, hanem, hogy mikor tesszük meg a lépést?”

FACEBOOK MESSENGER ALAPOKON

AMIT KÍNÁLUNK
Ügyfélkapcsolati ismereteinkre és partnerünk szoftverfejlesztői tapasztalatára építve olyan
intelligens, testre szabható automata rendszert alakítottunk ki, amely megfelel a legújabb és a legmagasabb Ügyfél és Szolgáltatói igényeknek.
A rendszerünk egyik legfontosabb jellemzője, hogy a mai trendhez igazodva, a legtöbbek számára elérhető és ezzel együtt legnépszerűbb szolgáltatásra a Facebook Messenger-re épül.
Az új ügyfélkapcsolat-tartási csatorna rendkívül gazdaságosan működtethető modern alternatíva, melyre már most nagy igény mutatkozik a közösségi szolgáltatásokhoz szokott Ügyfelek körében.

ELŐNYEI

  • modern
  • gyors és kényelmes
  • 24/7 elérhető
  • ''trendi''
  • olcsón, gazdaságosan működtethető automata rendszer
  • Facebook által biztosított platform: stabil, folyamatos fejlesztés, webes és mobil kliens alkalmazás, így nincs szükség frontend fejlesztésre

AMIT VÁLLALUNK
Igények felmérésétől a rendszerbeállításig.

  • igények felmérése – egyeztetés a terület érintett vezetőivel
  • rendszer konfiguráció
  • tesztüzem, finomhangolás
  • éles üzembe állítás
  • support, üzemeltetés

LEHETSÉGES FELHASZNÁLÁSI TERÜLETEK KÖZÜL

  • Ügyféltájékoztató és információs csatorna: akciók, szolgáltatások, üzletkereső…
  • Ügyfélszolgálati csatorna: reklamáció, support, helpdesk, (dokumentumok), stb.
  • Marketingtámogató eszköz: felmérések, kutatások, játékok, (audio, video) stb.