Munkatársaink

Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy azokban a témákban, amelyek részét képezik képzési palettánknak, ne elégedjünk meg azzal, hogy a múltban értékes gyakorlatot szereztünk.
Ma is a mindennapi munkánk részét képezi, hogy aktívan használjuk és tovább fejlesztjük megszerzett kompetenciáinkat.
Hatékony akvizíció, törzsügyfélkezelés és a manageri feladatok sikeres végrehajtása ma is a napi gyakorlatunk részét képezik.

Kun Rajmund
vezető tanácsadó, coach - alapító, ügyvezető
Az ELTE-n szereztem bölcsész-tanári diplomát, 30 éve foglalkozom értékesítéssel és marketinggel.
Ezen évek alatt végigjártam a szervezeti ranglétrát, majd 2002-ben úgy váltam ügyfélkapcsolati területek fejlesztő-támogatójává,
hogy az általam átadott ismeretek és tapasztalatok ma is napi szinten alkalmazott technikákra és használt készségekre épülnek.
2 évig a Humán Erőforrás Alapítvány ügyfélszolgálati asszisztens képzésében gyakorlati üzleti kommunikációt oktattam.
Támogatásom készségfejlesztési programok esetében az operátoroktól a vezetőkig terjed, folyamat és szervezetfejlesztés vonatkozásában a kiválasztástól az elbocsátásig tart.

Alkalmazott módszertanaim között a hagyományos tréningek és csoportos képzési modulok mellett a leghatékonyabbnak az egyéni készségfejlesztést tartom.
Kommunikáció fejlesztés esetében a gyakorlati field coachingot szakértői tanácsadással támogatom,
vezetőképzés esetében pedig brief coachingot mentor-tanácsadói segítség nyújtásával teszem teljessé.

Kommunikációs tréningjeimen az általános kommunikáció elmélet mellett gyakorlati elemekre helyezem a hangsúlyt,
minden esetben termékspecifikus, egyedi értékesítési modell és érvrendszer kidolgozására törekszem,
figyelembe véve a megcélzott vásárlói, felhasználói kör sajátosságait, jellemzőit.
HR területen szerzett tapasztalataim: Felső- és középvezetők, sales és ügyfélszolgálati munkatársak, call center operátorok felkutatása, kiválasztása.

Pető Dóra
vezető tréner, szervezet szakpszichológus, brief coach
Gyerekkorom óta imádom a természetet, és sokáig etológus szerettem volna lenni.
Mivel etológiát akkoriban (egy zsémbes pályaválasztási tanácsadó szerint, akinek én hittem) Magyaroroszágon nem lehetett tanulni,
kénytelen voltam más irányt választani. Így kerültem Debrecenben a Pszichológia Intézet tantermeibe,
és úgy belejöttem a pszichológia tanulásba, hogy meg sem álltam a szervezet szakpszichológus végzettségig,
kiegészítve tréner képzővel és autogén tréner oklevéllel, majd később Brief Coach oklevéllel.

A legfontosabbnak azt tartom, hogy az ügyfeleim - akár tréning, akár coaching keretében találkozok velük – a folyamat végére jobban érezzék magukat a bőrükben,
és erőforrásokban gazdagodjanak. Most már több mint 20 éve végzem ezt a hivatást, különböző iparágakban, számos cégnél, angol és magyar nyelven.
Rendkívül gyakorlat orientált vagyok, amit segít a több mint 10 éves vezetői tapasztalatom is.
Azt hiszem, elmondhatom, hogy sok mindent láttam, tapasztaltam, de azt is tudom, hogy még rengeteg a felfedeznivaló,
és folyamatosan fejlesztem magamat. Az emberek mindig mások, nincs két egyforma probléma, azonos helyzet. Rajongok a munkámért. :)

 

Agócs Balázs Márton
tanácsadó
szervezeti kommunikáció-fejlesző, szervezetfejlesztés, médiafejlesztés

Balázs tizenöt évet dolgozott a gazdasági médiában,
tanácsadóként részt vett több száz vállalat és szervezet kommunikációjának tervezésében és megvalósításában.
Munkatársaival üzleti és kommunikációs terveket készített és hangolt össze, kampányokat és rendezvényeket hozott létre,
az egyedi igényekhez egyedi médiafelületeket és csatornákat fejlesztett, projekteket és csapatokat vezetett.

"Mindezek során felfedeztem az összefüggést a szervezetek külső és belső kommunikációja között,
ami figyelmemet a szervezetek működésének megismerésére, és tudatosságuk fejlesztésére irányította.
A világban egyre több vállalat és szervezet ismeri fel és keresi az egyéni és közös fejlődés lehetőségét, és
Magyarországon is egyre több „élő” szervezet indult el a szabadabb gondolkodás és a jobb együttműködés útján,
felelősséget vállalva egymásért és küldetésükért a világban. Az elmúlt években e folyamat tanulmányozásával és
támogatásával foglalkozom, fejlesztőként, tanácsadóként és coachként, vezetőkkel és csapatokkal."

Sovány Sándor
tréner-tanácsadó
1998 óta tevékenykedik vezetőként értékesítési, valamint ügyfélszolgálati területen.
4 évig az Expressz Magyarország Zrt. ügyfélszolgálati csapatát, majd 5 évig a telemarketing részlegét vezette.
Ezután a Sykes Magyarországnál a Yahoo! kanadai francia, francia, német és török nyelvterületeket kiszolgáló ügyfélszolgálatát vezette.
Ezt követően a Cofidis Magyarország Értékesítési ágazatvezetőjeként kommunikációs és értékesítési stratégiákat dolgozott ki.
Szervezetfejlesztési tanácsadóként kommunikációs, értékesítési, illetve tárgyalástechnikai tréningeket vezet magyar és angol nyelven.

Szabó Balázs
vezető szoftverfejlesztő, informatikus
Speciális, szakosodott területe ügyfélkapcsolati informatikai és támogatórendszerek kialakítása, adatbázisok és egyedi kiszolgáló alkalmazások fejlesztése.
Vezetői feladatai közé tartozik a Memoriter által nyújtott ügyfélkapcsolati IT szolgáltatások support és üzemeltetési csapatának operatív irányítása és menedzselése.