Képzési megközelítésünk

Csak akkor vállalunk el egy feladatot, ha tudjuk, hogy felkészültek, kellően tapasztaltak és képesek vagyunk annak elvégzésére.
Tapasztalatunkkal segítjük Ügyfeleinket, szakmai javaslatokat teszünk a ki nem mondott igényekre is.
Képesek vagyunk különleges, egyedi igényekre különleges, egyedi megoldást kínálni.
Hosszú távú, sikeres, harmonikus együttműködésre törekszünk, professzionális hozzáállással, maximális figyelmet szentelve Ügyfeleinkre.

Módszereinket a helyzethez és tematikához igazítva rugalmasan alkalmazzuk.
Tréningjeinken azzal foglalkozunk, arra keresünk megoldást, ami a résztvevők számára a témához kapcsolódóan a legaktuálisabb kérdés.

Képzéseink során különböző módszereket vegyítünk egymással:
egy-egy tréningre coachingot építünk akár egyéni, akár csoportos formában (tematikus coaching), ami lehetővé teszi, hogy a résztvevők készségeit fókuszáltabban fejlesszük tovább.
A tematikus coaching esetében a csoportok mindig kis létszámúak (kb. 5 fő), ami lehetővé teszi, hogy az egyéni kihívásokra koncentráljunk.
Mindez sokkal több, mint a tréning utánkövetése, hiszen a tréningen elindult fejlődési folyamatot visszük tovább.

A tréningek után egyéni konzultációval, személyes coachinggal tudjuk továbbvinni a fejlesztést.

Ahogyan dolgozunk:

  • A program előkészítésére nagy hangsúlyt fektetünk, ebben a szakaszban:
    • megismerjük a megjelenő tipikus helyzeteket
    • interjút készítünk a munkatársakkal
    • a megrendelővel egyeztetjük a tréning tematikát
  • Tréningjeinken nem pusztán technikákat mutatunk, hanem a résztvevők önismeretével, szemléletével is foglalkozunk
  • A kapcsolatok kezelésére az asszertív kommunikáció módszerének az elemeit helyezzük, melyek a legtöbb, ügyfelek kezelésével kapcsolatos kérdésben segítséget nyújtanak
  • A tréningeken nagy hangsúlyt fektetünk a résztvevők által hozott eseteken alapuló helyzetgyakorlatokra
  • A tréningek során maximum 30% elméleti ismeret átadása mellett legalább 70% időt a résztvevő munkatársak gyakorlati felkészítésére fordítunk
  • A lezajlott program után a visszajelzések és a tapasztalatok alapján a megrendelővel közösen értékeljük a programot, és igény esetén javaslatot teszünk a program utánkövetésére